zdjęcie przedstawia pracowników zajmujących się analizą google ads Kampanie Google Ads

Kampanie Google Ads (Adwords)

Jak w szybkim czasie „zaistnieć w sieci”? Jak szybko dotrzeć do potencjalnych klientów i zaprezentować im swoją ofertę? Jak szybko zwiększyć przychody, zysk czy konwersję? Te pytania zadają sobie setki firm, które decydują się na uruchomienie sprzedaży w internecie. Wbrew pozorom odpowiedź jest bardzo prosta. Ponad 90% polskich internautów (ze wszystkich 29 milionów w Polsce i 400 milionów w Europie) korzysta z wyszukiwarki Google. Aby firmowa strona czy sklep pojawił się wśród prezentowanych przez Google wyników, prowadzi się dwa rodzaje działań: pozycjonshortowanie organiczne oraz kampanie reklamowe Ads (dawniej Adwords). Oczywiście istnieją także inne kanały elektronicznej promocji jak social media, Youtube czy mailing, wykorzystywane w mniejszym czy większym stopniu, w zależności od grupy docelowej i reklamowanej usługi czy produktu. Truizmem jest powiedzieć, że efektywne działania e-marketingowe wymagają podejścia holistycznego. Jednak to kampanie Ads / Adwords przynoszą efekty najszybciej.

Wiedza, doświadczenie i zaangażowanie Specjalistów TravelTECH zostało docenione przez Google! TravelTECH należy do sieci certyfikowanych Partnerów Google!

Kampanie Google Ads (Adwords) umożliwiają natychmiastowe dotarcie do potencjalnych klientów!

Konwersja i zwrot z inwestycji (ROI)

Oczywisty fakt – efektywne działania marketingowe powinny uwzględniać wszystkie możliwe obszary, a ponoszone nakłady na reklamę muszą być proporcjonalne do uzyskiwanej konwersji. Czym jest konwersja? To bardzo szerokie i elastyczne pojęcie zmieniające swoje znaczenie w zależności od stawianego celu (najczęściej, przez konwersję rozumie się iloraz wizyt przez liczbę sprzedaży). To jednak pokazuje, że działania reklamowe nie mogą być prowadzone bez numerycznej analizy wyników. Tylko w ten sposób można śledzić trendy efektywności marketingowej i mierzyć najważniejszy w ecommerce wskaźnik – zwrot z inwestycji.

Należy pamiętać, iż internetowa reklama nie jest jednym elementem wpływającym na sukces przedsięwzięcia ecommerce czy popularności strony WWW. Bez odpowiedniej polityki cenowej, intuicyjnego serwisu, atrakcyjnego produktu, nawet najlepsze kampanie Ads (Adwords) nie odniosą sukcesu. Dlatego jedną z zasad naszej działalności jest ciągły kontakt ze Zleceniodawcą, współpraca z jego działem marketingu i IT. Co więcej – nie ograniczamy się tylko do raportowania wyników prowadzonych kampanii ale także na bieżąco analizujemy serwisy Zleceniodawcy, jego działania SEM i SEO oraz sugerujemy zmiany!

Dzięki szerokiej wiedzy specjalistów TravelTECH sugerujemy rozwiązania i sposoby
optymalizacji serwisu prowadzące do zwiększenia zysku.

Skuteczna kampania Google Ads (Adwords)

Prowadzenie kampanii Google Ads (Adwords) to nie tylko umiejętność obsługi edytora kampanii. Bez znajomości zasad działania mechanizmów indeksacji, znajomości tak popularnych narzędzi jak Google Analytics, Google Tag Manager, Google Optimize, narzędzi business intelligence oraz wielu innych, którymi na co dzień posługują się specjaliści TravelTECH nie jest możliwe prowadzenie skutecznych działań marketingowych czy zarządzania kampaniami reklamowymi.

6 etapów prowadzenia kampanii Google Ads (Adwords)

Określenie celu kampanii Ads (Adwords)

Dobór wskaźników (KPI)
 

Badanie działań konkurencji
 

Konfiguracja narzędzi analitycznych

Budowa i konfiguracja kampanii Ads (Adwords)

Monitoring, analiza i optymalizacja wyników

Koszty i gwarancje

Wszystkie nasze projekty, także te z obszaru emarketingu są szyte na miarę. Wymaga to nieszablonowego podejścia, dużej wiedzy i zaangażowania. Koszt naszych usług jest przede wszystkim uzależniony od koniecznego nakładu pracy – rozliczamy się w modelu time & material. Wszystkie kampanie Ads (Adwords) prowadzimy zawsze na kontach należących do Klienta, który samodzielnie rozlicza się z Google (my podpowiadamy jak). Umożliwiamy też rozwiązanie umowy na prowadzenie kampanii reklamowych tylko z jednomiesięcznym terminem wypowiedzenia. Takie podejście gwarantuje Klientowi, iż ewentualna zmiana operatora kampanii Ads (Adwords) będzie bezproblemowa a osiągnięte do tego czasu efekty nie zostaną utracone.

Jesteś zainteresowany ofertą obsługi Ads?

Zaproponujemy rozwiązanie optymalne dla Twojego biznesu!

Systemy na zamówienie

Realizacja projektów informatycznych na zamówienie to jeden z filarów działalności TravelTECH. Zapewniamy nie tylko dewelopment ale także pomoc przy analizie, tworzeniu dokumentacji, wdrożeniu i utrzymaniu. Specjalizujemy się w budowie dużych systemów i zaawansowanych rozwiązań oraz nieszablonowym podejściu.

więcej

Strony WWW

Atrakcyjna, łatwa w nawigacji, szybka i dobrze spozycjonowana strona internetowa do najlepsza wizytówka każdego biznesu! Z chęcią wykorzystamy nasze doświadczenie aby zaprojektować i wdrożyć nowoczesną i responsywną stronę WWW dla Twojej firmy!

więcej

Customizacja

Każdy Klient ma własną wizję swojego serwisu. Dlatego systemy TravelTECH zostały przygotowane w sposób umożliwiający ich dostosowanie do oczekiwań Zleceniodawcy. Bazując na autorskich rozwiązaniach budujemy systemy „szyte na miarę”.

więcej

Wykorzystywane technologie

PHPCakePHPSymfonyPostgreSQLMySQLMongoDBHTML5CSS3LessBootstrapjScriptjQueryAngularJSExtJSReact.jsGITGoogle AdsGoogle AnalyticsFreeBSDWordpressPrestaShopRedisWoocommerceMagentoOpen.CartGoogle mapsPowerBIGoogle Tag ManagerVue.js

Back to Top